יום שלישי

דפקו לי את החופשה בחו"ל

דפקו לי את החופשה בחו"ל (טוב לא ממש) אבל פשוט אין לי מילים אחרות להרגשה שלי.
קיצור החופש הגדול בשבוע הוא דבר מבורך מבחינתי. גם כך מערכת החינוך שלנו לא נמצאת בחזית ולדעתי הילדים שלנו לא לומדים אלא משננים חומר למבחנים ודקה אחריי שוכחים.
אבל למה? למה? לא להודיע לפניי? למה לא לעשות את השינוי בשנה הבאה? אנשים כבר הזמינו חופשות, התארגנו בהתאם ועוד, אז איך זורקים את זה עלינו - תתמודדו!!
את חופשת הקיץ שלי השנה הזמנתי כבר לפניי כ-3 חודשים. אנחנו מספר משפחות של חברים שנוסעים מדיי שנה ליעדים שונים בעולם. בברלין, ברצלונה, כרתים, יוון, לונדון וניס היינו והפעם אנו נוסעים לטיול הכולל את אמסטרדם והאג. כבר כול הטיול שלנו בעיר אמסטרדם סגור החל ממלונות, רכבים, כרטיסים לפארקים ואטרקציות באזור. הכל סגור !! איך אני יכול לבטל עכשיו?
אז הילדים שלי יפסידו 4 ימים ראשונים של בית ספר ... בינינו לא נורא גם כך הלמידה היא לא משהו והילדים שלי מספיק גדולים להבין ולהשלים את החומר. אך מה עם משפחות וילדים שעולים לכיתה א' או עוברים לבית ספר חדש איך הם לא יכולים להיות בימים הראשונים של הלימודים? תסבירו לי את זה? פשוט לא מובן לי קבלת ההחלטות כאן. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys