יום חמישי

הופעות בניו יורק קיץ 2011

אני חולה הופעות. נקודה. להערכתי הייתי בארץ במעל 150 הופעות שונות ובחו"ל מעל 30. יש הבדל גדול בין הופעות בארץ ובחו"ל זה שקוף אך יש גם הבדל בין המקומות וההופעות במדינות שונות בחו"ל. הופעות בניו יורק הם הדבר הטוב ביותר שאני יכול להמליץ עליו. האווירה, ההשקעה, האנשים, הארגון, ההופעה עצמה הכול מה לעשות יותר טוב. הופעות בניו יורק גם איכותיות יותר לא יודע למה פשוט ככה. בכל שנה יש מאות הופעות בניו יורק ויש רק לבחור מה רוצים לראות. לכבוד הקיץ החלטתי לעלות מספר תאריכים למיטב הופעות בניו יורק לדעתי. אתם מוזמנים לבקר ולחפש אותי בקהל.

12-26   Celebrate Brooklyn
19        White Lies
22        Elvis Costello(שלא בא לארץ)

01-26  פסטיבל Summer Stage
14-15  Deep Purple 
21       Sade  

19       Rihanna
20       Motley Crue
31       New Kids ו-Backstreet Boys (כן, כן הפתיע גם אותי)

02       Britney Spears  
21       פסטיבל הבלוז BBQ
21       chicago

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys