יום שבת

ביטוח נסיעות לחו"ל

מטיילים רבים בזמן האחרון מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל באינטרנט.
הקלות בה ניתן לבצע ולקבל אישור מיידי על הביטוח מושך עשרות אלפי ישראלים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל דרך הרשת.
יש מספר רב של חברות המציעות ביטוחים שונים ומגוונים ולאחר 3 דקות של הכנסת פרטים הגולש מקבל ביטוח ביד.
אך מה הצד הפחות נוח וחיובי לעושים ביטוח נסיעות לחו"ל דרך האינטרנט?
1. במידה ויש לכם בעיה בריאותית כלשהי מוצהרת, או אם אתם על כדורים וכדומה הביטוח לא מכסה.
2. נשים בהריון, בין אם בשבוע הראשון או האחרון ביטוח רגיל לא מכסה.
3. לרוב הביטוח אינו מכסה הטסה רפואית חזרה לארץ.

מומלץ מאוד לבדוק טוב, טוב לפניי שאתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל דרך האינטרנט. קראו את האותיות הקטנות ומה מסתתר מאחורי לינקים מוחבאים או סגורים. נכון שביטוח נסיעות לחו"ל מפתה דרך האינטרנט אך חבל להיתקע בחו"ל כואבים ומאוכזבים.  

2 תגובות:

JasmineWilly אמר/ה...

שאלה לי אליך, אני מעוניינת בטיול מאורגן לזנזיבר בתקופה הקרובה (אוגוסט-ספטמבר אך גמישה), אני מבינה שמדובר ביעד שנחשב יחסית מרוחק וכמובן לא במדינה מערבית, האם יש דברים שאני צריכה לשים עליהם את הדגש כשאני באה לסגור ביטוח מבחינת הפוליסה? (אדגיש כי אני נוטה לטייל ביעדים אירופאים על פי רוב)

נתן44 אמר/ה...

אשמח להמלצה מנסיון עבור ביטוח - אנחנו סוגרים טיול מאורגן לרומניה, נהיה זוג, ואנחנו טסים לחמישה ימים. אין כבודה חריגה או בעיות בריאותיות משמעותיות.

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys