יום שני

כדורגל אנגלי זה לייק

בשעה טובה ומוצלחת פורסמה עונת המשחקים הבאה בליגה האנגלית - הפרמייר ליג.
עם כל אותם משחקים מעניינים, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, ליברפול ועוד.
עכשיו השאלה היא מתי הכי כדאי לנסוע לעיר לונדון ולתפוס מספר משחקים יחד.
לדעתי הזמן הטוב ביותר לבקר בעיר לונדון היא עונת הקריסמס וסוף השנה. הליגה האנגלית ידועה בכך שהיא מופע ראווה של כדורגל וככזאת היא מקבצת מספר משחקים בכל רחבי לונדון. תמיד ניתן להוסיף טיול לליברפול ולראות שם משחק או שניים.


לקראת החג אני אשתף אתכם בטיול שלי לעיר לונדון ולכל המשחקים שאני מתכוון לראות. עוד לא התחלתי לתכנן את הטיול שלי בעיר לונדון, אך אני יכול להבטיח לכם שאני לא אפספס משחק אם יש כזה בזמן שאני בעיר לונדון. ויש משחקים :)
   

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys